błędy z .chk (Re: Gruby perl)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 28 Lip 2002, 19:49:52 CEST

On Sun, Jul 28, 2002 at 04:47:09PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> To co z tym zamierzasz/sugerujesz zrobić ?

Na razie nic nie zamierzam, bo w ogóle ostatnio stanowczo za dużo rzeczy
zamierzam i niewiele zdążam zrobić :/

Trzeba by to pościągać i spróbować pobudować (raczej jako oddzielne
pakiety).
Nie wiem co zawiera ten "kompletny" shar - jedno wielki archiwum czy
kilka połączonych.
shar z samym NDF zawiera zuuencodowane ndf.tar, w nim jakieś README, plik
z listą wymaganych bibliotek, skrypt star_build oraz właściwe archiwum
ndf.tar.Z. Z kolei w ndf.tar.Z to parę plików tekstowych i kilka .tarów.
Fuj.

> error: bins-edit-gui-1.1.8-1: req perl(Gtk::GladeXML) not found

Jakieś braki w perl-gtk, czy to oddzielny moduł?

> error: disc-cover-1.3.2-1: req perl(Audio::CD) not found

perl-Audio-CD już ktoś wrzucił

> error: php-mapscript-3.6.0-2: req php-common = 3:4.2.1 not matched
>
> Czy to po każdej zmianie w php wymaga zreczywiście pzrebudowania ?

Teraz chyba nie, ale przy jakiejś nowszej wersji php może być
"niespodzianka".

> error: vcr-1.09-1: req libaviplay-0.6.so.1 not found
>
> Wyglada jakby było brak -libstdc++.

Hm...

[vcr.spec]
%define         _gcc_ver        %(%{__cc} -dumpversion | cut -b 1)
%if %{_gcc_ver} == 2
%define         __cxx           "%{__cc}"
%endif

A skąd ma być po takim hacku?

Ja akurat jestem za nie usuwaniem linkowania z libstdc++ z gcc 2.95.x
(ze względu na nieco łatwiejsze przejście na gcc 3.[12] wraz z nowym
libstdc++), ale _tylko tam gdzie to możliwe_ :>

Coś podobnego niedawno usuwałem z fluxbox.spec - fluxbox jest pisany
po prostu z użyciem STL, budował się tylko dlatego, że hack nie
działał.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/