links (Re: [pld-builder]: kompresowanie logów w mailach; check-files)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 28 Lip 2002, 19:30:01 CEST

On Sun, Jul 28, 2002 at 05:12:18PM +0200, Jacek Konieczny wrote:

> Jeżeli serwer przedstawił ten plik jako jakiś inny typ, tylko
> z kodowaniem gzip (wg. "zaleceń" debiana), to IMHO links słusznie
> zrobił.

Nie wiem jaki typ przedstawił, ale sobie przypomniałem - te pliki to
były patche do Postfiksa ściągane z debian.org...

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/