zepsuta mozilla

Jacek Osiecki joshua w ceti.pl
Pon, 29 Lip 2002, 11:33:09 CEST

On Mon, 29 Jul 2002, Blues wrote:

> Po co tak??

> Przebuduj sobie z cvs-u jdk.spec i będziesz miał plugin java do gadziny...

Tylko tego mi brakuje - grzebania po CVSie, kompilowania javy... Cóż, widzę
że Mozilla 1.0 wrocila do zrodel: wywala sie na Javie co chwila, a 0.9.6
nigdy mi takiego psikusa nie sprawila...

A ja głupi naiwny myślałem, że będę mógł sobie homebanking fortisa używać
pod linuxem... dotąd nie dało się wysyłać przelewów, a teraz już nawet
oglądać konta nie można :-(

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki