Pytanie a'propos co trafia do builderów

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 29 Lip 2002, 13:52:38 CEST

On Mon, 29 Jul 2002, Leszek Krupiński wrote:

> Witam
>
> Mam takie małe pytanko. Poprawiłem trochę speca to TinyFugue - wcześniej
> się nie budował, teraz się buduje. I czy on sam z siebie pójdzie do
> budowania? Czy STBR trzeba zgłaszać? I czy po takich poprawkach trzeba
> podbijać release? W ogóle kiedy trzeba podbijać release?
STBR teoretycznie zglaszac nie trzeba, ale... jest to wskazane, bo wtedy
kloczek widzi ze taki pakiet jest gotowy i nadaje sie na buildery.
Co do rel to zasada jest prosta. Release pakietu podbijamy gdy cvs log
wykazuje juz taga z rel obecna z od tego czasu zmienila sie rev speca.

Zreszta i tak kloczek dopowie reszte...

M.

PS. Aha, i rel. niecalkowite oznacza zakaz dla kloczka przerzucania na ftp.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-