sane-backends(-plustek)-1.0.8-5

Mariusz Witkowski maryush w uznam.net.pl
Pon, 29 Lip 2002, 19:32:24 CEST

Dnia Mon, 29 Jul 2002 19:08:34 +0200
Osoba skrywająca się za mailem < Jacek Konieczny <jajcus w pld.org.pl> >
napisała:

> Przyjżyj się dokładnie tym adresom. Też kiedyś dałem się nabrać (tyle że
> ppp podejżewałem o sprawianie problemów).
> snd-c+-15659570
>
> Zdaje się że kernel wyjechał poza swoją przestrzeń aderesową,
> a klogd/ksymoops obliczył offset do "najbliższego" symbolu i wyszło
> takie cudo. Ewentualnie oops był tłumaczony przy użyciu niewłaściwych
> symboli (np. z innego kernel).

też tak myślę że poleciał w maliny... ale czemu ? wcześniej było wszystko ok !

> Niestety, z takimi "wynalazkami" tak już bywa. Lepiej sobie kupić
> normalny skaner na normalnym interfejsie: SCSI lub USB (niestety teraz
> to chyba tylko to drugie).

ino przed upgrade było wszystko ok po nim jak widać... raczej to nie jest wina
sprzętu...

> Ja się szybko pozbbyłem bubla na pport (tyle że tamto to był Mustek),
> teraz mam Microteka na SCSI i jest znacznie lepiej. Ale ostatnio
> i tak zamawiam skany z negatywów wraz z odbitkami w Agfie :-)

Wiesz może i bubel ale do domowych zastosowań jak znalazł (raz na parę miechów
przeskanować coś).

--
 | Mariusz 'Ma-rYu-sH' Witkowski | Founder of CHInc. & WT | Memeber of PSI |