2.4 - dlaczego to jest takie wolne???

Rafał Kleger-Rudomin klakier w pld.org.pl
Pon, 29 Lip 2002, 21:15:19 CEST

Marcin Bohosiewicz <marcus w kernel.pl> writes:

> A pokaz ostatnie linijki dmesga.
> No i z ktorego 2.2 na ktore 2.4 ?

Ostatnie linijki:
ide1: reset: success
hdc: dma_intr: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
hdc: dma_intr: error=0x84 { DriveStatusError BadCRC }
[...]

To się pojawia przy ustawianiu dma hdparmem.
Na 2.2 tego nie miałem, 2.2 wogole chodziło dobrze bez żadnego rasowania.
Co cie konkretnie interesuje, to odfiltruję.

Przechodziłem z 2.2.20-18 (chyba)
na 2.4.18-5

Rafał

--
Rafał Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)