packet writing

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 30 Lip 2002, 10:37:19 CEST

Dnia 29 lip 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Grzegorz Godlewski napisał(a):

> Witam

> Wrzucilem do cvs patcha (kernel-cdrw-packet.patch) dostosowanego do
> 2.4.18-6. Umozliwia zapis pakietowy na nosnikach cdrw - dosyc

Do kernel.spec jest już to dopisane? Bo chętnie bm potestował

> przydatna rzecz dla stacji roboczych z nagrywarkami.
> Rusza pare plikow, ktore nie wiem do czego sluza ;)
> Czy ktos kompetentny moglby to obejrzec i ewentualnie wlaczyc (chocby na
> bcondzie)?
> U mnie dziala ladnie.

Jak wygląda zapis pakietowy po zaaplikowaniu tej łatki? Wystarczy
podmontować i cp plik /mnt/nagrywarka?
Co z formatowaniem płytek? Jaką wersję udf to obsługuje? 1.x, 2.0?
Wspiera standard MountRainer? Dane zapisywane są w blokach 2KB czy 64KB?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
TP SA - Disconnecting people