packet writing

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Wto, 30 Lip 2002, 11:14:36 CEST

> Do kernel.spec jest już to dopisane? Bo chętnie bm potestował
Nie jestem pewien czy wrzucic normalnie czy na bcondzie.
Niech ktos kompetenty to uczyni.
Chcesz testowac to dopisz jako 26 patcha i bedzie ok.

> Jak wygląda zapis pakietowy po zaaplikowaniu tej łatki? Wystarczy
> podmontować i cp plik /mnt/nagrywarka?
Jeszcze pktsetup z udftools i ew. formatowanie. man pktsetup ;)

> Co z formatowaniem płytek? Jaką wersję udf to obsługuje? 1.x, 2.0?
Narzedzie jest w udftools.
O ile wierzyc manualowi:
Valid revisions are 0x0201, 0x0200, 0x0150, and 0x0102.
If omitted, mkudffs  udf-revision is 0x0201.

> Wspiera standard MountRainer? Dane zapisywane są w blokach 2KB czy 64KB?
Nie ma MR.
W zrodlach znalazlem:
/*
 * 32 buffers of 2048 bytes
 */
#define PACKET_MAX_SIZE		32
Wiec chyba 64KB

--
/ Grzegorz Godlewski                     /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl              \