2.4 - dlaczego to jest takie wolne???

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 30 Lip 2002, 23:47:26 CEST

On 30 Jul 2002, Rafał Kleger-Rudomin wrote:
[...]
> Natomiast ja sie nie spotkałem póki miałem 2.2.X
> więc nie widzę powodu by dla 2.4 nagle tasiemka była za długa.

A mnie to wyglada na "lekko nieswierza" plyte.

Czy na 2.2.20 dzimiego to chodzilo poprawnie ?

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}