screen z nowym readline

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 31 Lip 2002, 00:14:57 CEST

On Tue, Jul 30, 2002 at 06:57:47PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> A mi się także to wywaliło na systemie na którym mam jeszcze radline 4.2a.
> Przypuszczam w zwiazku z tym, że błąd jest jednak po za readline.

To może inny.
Znalazłem błąd w readline - przepełnienie stosu (rekurencja bez warunku
stopu) przy niezdefiniowanych sekwencjach typu "\eOx" (x - dowolny znak,
istotne, żeby pośrodku był znak będący literą).
Po poprawce zostaje jeszcze jeden efekt - pierwsze dwa znaki takiej
niezdefiniowanej sekwencji są pomijane (i to jest OK), ale trzeci znak
jest wprowadzany ze zmianą wielkości litery... Czy to bardzo
przeszkadza? Spróbuję jutro wysłać bug report, niech poprawią porządnie.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/