SPECS: syslog-ng.spec (HEAD) [kloczek]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 31 Lip 2002, 10:28:22 CEST

On Tue, Jul 30, 2002 at 09:53:00PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Domyślnie nie pownno być to włączone. Zaraz zmienie to.
>
> Ktoś ma jeszcze jakeis uwagi co do konfiguracji domyślnej syslog-ng ?
Ja nie koniecznie co do konfiguracji, ale syslog-ng wogóle.

Wie ktos może, czemy czasem syslog-ng zamyka pliki z logami i przestaje
do nich pisać? Na kilku maszynach mi się to regularnie zdarza. Na
jednej jest do /dev/tty12 i tutaj nawet wiem w którym momencie: po
/etc/rc.d/init.d/fbset start.
W każdym razie w każdym z tych przypadków trzeba zrestartować syslog-ng,
żeby kontynuował logowanie :-(
Na jednej maszynie mam to nawet do crona wpisane.

Pozdrowienia,
        Jacek