Pytanie a'propos co trafia do builderów

Leszek Krupiński leszek w php.net
Śro, 31 Lip 2002, 10:45:09 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]8847.2, Blues reports:

> A tak wogóle to oduczcie się ludzie robić to w subshellach. Wiem, że
> ładnie to wygląda, ale status wyjścia jest tracony.

1. Ja tego nie robiłem tylko poprawiłem tak, żeby działało
2. Mi też to dziwnie wyglądało...
3. Z tego co jest w changelogu do speca wynika, że spec z redhata tak
miał. Po co - nie wiem. Może żeby nazwy ładniej wyglądały... Ale wywalę
to bo jest niepotrzebne.

Pozdrawiam

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]