PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 31 Lip 2002, 11:48:40 CEST

On Wed, Jul 31, 2002 at 08:16:59AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Przegenerowałem iso właśnie i są już an ftp.
> Tą wersję która jest obecnie można uznać już za beta.

Mam nadzieję, że o tym, że któraś wersja jest ostateczną 1.0, nie
dowiemy się dopiero po fakcie?

> W zasadzie z rzeczy ważnych został już tylko kernel (czekam tylko na
> sygnał od dzimiego).
> Tak długo jak nie będzie tego ostaniego elementu tak długo będzie mozan
> poprawiać różne drobniejsze niedoróbki czy błędy czy nawet wykonywać
> niektóre aktualizacje w ramach granic zdrowego rozsądzku.

Nadal obecne błędy:
- zwalony Nautilus (z powodu gnome-vfs) - pomaga downgrade gnome-vfs do
  1.0.3
- DoSowalny xfs (i zapewne X-serwer jeśli nie korzysta się z xfs)
- możliwość zrobienia powyższego zdalnie udostępnia mozilla

> Przytoczę tu obecna zawartość .chk dla i386 żeby był wiadomo co jeszcze
> można poprawiać. Dobrze byłoby się skupić na wyczyszczeniu
> przynajmniej części tych szczegółów.

Dodaj jeszcze '-v' do '--verify-fileconflicts' - będzie pokazywał także
współdzielone pliki i katalogi (o tej samej zawartości/uprawnianiach).

Pakiety do wywalenia z ftp:
perl-IO (zawiera się w perlu)
kbabel (po zbudowaniu kdesdk)

Pakiety poprawione w CVS, ale jeszcze nie w Ra (czyli do STB lub
przeniesienia z /test):
dict-misc
ktouch
gcl
kdesdk (i potem wywalić kbabel)
paragui
radded
ksetiwatch
perl-Class-Eroot
pure-ftpd
perl-Math-Pari
kdevelop

Co do braków pakietów - ciężko znaleźć.
Zauważyłem, że nie ma np. części perl-Inline-* (oprócz Guile, bo to chce
wersji devel guile).

--
Jakub Bogusz