PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 31 Lip 2002, 12:33:18 CEST

On Wed, 31 Jul 2002, Jakub Bogusz wrote:
> Zapomniałem jeszcze o (poprawiona lokalizacja ikon i helpa):
> brahms
> kadu
> poedit

To są rzeczy, które IMHO powinny się pojawić razem z KDE3...

Uważam, że należy już teraz przerzucić KDE2 do supported, a na ftp-a
wrzucić KDE3. Mniej więcej połowa programów, które mają BR kde* jest
przygotowana, co zresztą można zobaczyć po zawartości KDE3-Packa

Dalsze przygotowywanie tego w ten sposób nie ma najmniejszego sensu. W
końcu za tydzień-dwa urośnie mi to do rozmiarów płyty CD (teraz jest grubo
ponad 200MB).

Harmonogram powinien wyglądać w ten sposób:

Przeniesienie wszystkich kde* z DEVEL na HEAD + kilka aplikacji.
Przebudowanie na builderach qt i qt2, zainstalowanie qt-devel-3.
Przebudowanie kdelibs, kdebase, arts - zastąpienie ich na builderach (w
zasadzie należałoby wywalić wszystkie kde* z builderów). i po kolei wg
listy przebudowywanie aplikacji - najpierw kde* potem pozostałem.

Aplikacje zależne od qt2, które są zbudowane można narazie zostawić na ftp
i zająć się nimi w dalszej kolejności.

Do zrobienia w kde/qt:
- znalezienie błędu w lokalizacji bibliotek stylów - Michał mówił, że
pogrzebie w tym
- ewentualny upgrade do qt-3.0.5
- sprawdzenie podziału kde-i18n na pakiety. Na pewno jest kilka rzeczy,
które nie trafiają tam gdzie powinny - i.e. nie mam polskiego w kdm...
Kilka drobiazgów poprawiłem, ale - potrzeba więcej.
- błąd z czcionką linux, który marcus zgłaszał.
- .... ciągle pewna liczba aplikacji, które nie są przeniesione na KDE3.
Straty będą...
- aplikacje qt2-only nie są problemem, bo ostatecznie można je przebudować
po zmianach lokalizacji nagłówków - w qt2.spec DEVEL jest już przygotowany
odpowiednio spec.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...