Pytanie a'propos co trafia do builderów

Leszek Krupiński leszek w php.net
Śro, 31 Lip 2002, 12:29:19 CEST

Witam

Ship log, stardate [-30]8847.6, Robert Kurtys reports:

> pierwsze nazwy sa nazwami plikow z makrami i moga byc (sa) wzajemnie includowane
> a drugie sa uzywane w helpie w przykladach
> imho ladniejsze sa nazwy z helpa i jesli juz przerabiac to zmienic cp na mv i
> przerobic makra by includowaly nowe nazwy (
a tak swoja droga nazwy zrodlowe sa
> 8.3)

Nnnno dobra. Zrobiłem łatkę co poprawia te nazwy plików - w dokumentacji
mimo wszystko były stare (krótkie) nazwy. Teraz wszystko powinno być OK.
A symlinki były dla 'backward compatibility'. Już trochę bardziej po
ludzku wygląda ten spec.

Pozdrawiam

--
[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]