SPECS: syslog-ng.spec (HEAD) [kloczek]

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 31 Lip 2002, 12:44:48 CEST

On Wed, Jul 31, 2002 at 10:54:40AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> I dlatego jednak dobrze byłoby wykonac zmiane w domyślnej konfiguracji
> instalatora żeby instalował normalnego BSD sysloga.
W sumie tak. Ale ten normalny syslog BSD jest do dupy, gdy się ma bardzo
dużo logów, bo nie daje wielkich możliwości ich filtracji/segregacji :-(

Z tego co widzę na freshmeat.net, to syslog-ng się ciągle rozwija, więc
jakoś nie chce mi się wierzyć, że cały czas jest taki niestabilny. Może
to tylko u nas w PLD?

Pozdrowienia,
        Jacek