SPECS: syslog-ng.spec (HEAD) [kloczek]

Śro, 31 Lip 2002, 13:16:50 CEST

On Wed, 31 Jul 2002, Jacek Konieczny wrote:

> W sumie tak. Ale ten normalny syslog BSD jest do dupy, gdy się ma bardzo
> dużo logów, bo nie daje wielkich możliwości ich filtracji/segregacji :-(

Zwykle przy bardzo duzym ruchu jednak logi zwykle obrabia się niezaleznie
od ich zbierania żebvy nie mopzliwie nic nie tracić :)
tak czy inaczje IMHO ważniejsze bezie tu przy wybierze jednak kryterium
poprawnego diząłanai niż szerszych mozliwiości.

> Z tego co widzę na freshmeat.net, to syslog-ng się ciągle rozwija, więc
> jakoś nie chce mi się wierzyć, że cały czas jest taki niestabilny. Może
> to tylko u nas w PLD?

Raczje wynika to z tego że nie jest on nadal dosć szeroko stosowany.
Inne podejście moze polegać na próbie stosowania innyg syslogów a jest ich
conajmiej jeszcze kilak od dyssposycji z czego przynajmniej część mamy w
postaci surowego speca w repo + patche.
Nie jwst to oczywiście nic co mzan zrobić do 1.0 ale na dłuższą metę
wartoby ten kierunek podrązyć.
Do 1.0 wobec powyższego jako domyślny i tak musi/poinien trafić BSD
syslogd.

Z tgego co mi się przynajmeni tu podobało to zdaje się mslogd albo jakoś
tak (coś od modular).