Dziwna sprawa z cvs

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 31 Lip 2002, 15:11:40 CEST

On Wed, Jul 31, 2002 at 11:12:01AM +0200, Krzysiek Taraszka wrote:
> przy pracy nad jądrem zauwazylem trochę dziwną i denerwującą sprawę.
> Nie wiem jak to okreslic ale jakby klient/server cvsu zglupial.
> Moze opisze na przykladzie jak wyglada ów blad ktory trochę jak by
> przeszkadza mi w pracy.
> Ot, przyklad:
>
> cvs add plik.patch
> cvs ci plik.patch
> cvs tag -b LINUX_2_2_DEVEL plik.patch
>
> i jest ok, plik w repo i zbranchowany jako LINUX_2_2_DEVEL.
>
> Teraz problem:
>
> gdy zmieniam plik.patch na nowszy plik to commit zamiast isc do
> LINUX_2_2_DEVEL idzie na HEAD.

I jest to opisane w manie lub info.
Samo zbranchowanie nie przylepia etykietki do _lokalnej_ kopii.
Trzeba dodać -rLINUX_2_2_DEVEL przy pierwszym commicie do tego brancha
(albo najpierw zrobić up -r...).

> sprawa jest o tyle denerwująca, że gdy chcę sciągnąć branch z pliku
> ktory nie byl zmieniany! to robiłem zawsze:
>
> cvs tag -d LINUX_2_2_DEVEL plik.patch
>
> a teraz ?
> ot pisze mi to:
>
> cvs server: Not removing branch tag 'LINUX_2_2_DEVEL' from
> /cvsroot/SOURCES/plik.patch,v'.

A to zauważyłem - nowa wersja cvs nie pozwala przenieść brancha (i -F na
to nie pomaga). Ze starą IIRC działało.

--
Jakub Bogusz