Prośba

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Śro, 31 Lip 2002, 16:47:42 CEST

On śro, lip 31, 2002 at 08:44:13 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> O podsyłanie mi nazw pakietów które z jakiś powodów jeszcze nie są na ftp,
> a powionny być, a które od czasu ich ostanieho budowania dostały jakieś
> poprawki czy też wogóle jeszcze nie były puszczane na ftp, a warto zeby
> sie tam znalazły.

elinks - przeniosłem wersję 0.4pre12 z -rDEVEL. Myślę, że warto by mieć tą
wersję, bo zawiera ona wiele ulepszeń i poprawek w stosunku do 0.3x i jak
dla mnie to jest stabilna.

links - od dawna w cvsie jest 0.98 a na ftp 0.97

links2 - wersja 2x linksa. Może działać razem z 0.9x i elinksem. Nie mam
żadnych problemów.

rox - w repo jest wersja 1.3.3. Wymaga ona jednak shared-mime-info, które
nie zbudowało się (jchyba akieś problemy z docbookiem).

--