Dillo strikes back!

Maciej Arciuch macara w supermedia.pl
Śro, 31 Lip 2002, 18:01:47 CEST

Dnia śro 31. lipiec 2002 11:06, napisałeś:
> Dziekuję :)
Nie ma za co, w nagrodę poproszę RW ;).

> Patch wygląda poprawnie choć można go w sumie sktórcić z ~600Kb do ..
> ~30KB :)

Ja sobie wypraszam. Ma tylko 140 (po gzipowaniu ;) ). Tak, większość rzeczy
da sie otrzymać wywolując polecenie 'gettextize' (doda stuff w intl/).

> I w takiej postaci mozesz go podesłać maintainerowi (zara wrzucę to do
> repo to zobaczysz jak to wygląda po odchudzeniu :)

Maintainer (Jorge Cid) zapowiedział, że zawiesza prace na czas nieokreślony.
Powód: Dillo nie przyposi w bezpośredni sposób pieniędzy. Niby prawda...

> Oddzielę po za tym zmianę adresu strony startowej na www.pld.org.pl bo to
> akurat z i18n nie ma nic wspólnego :)

Cholera, mała dywersja się nie udała ;).

[ciach]
> i LOCALE_DIR użyć przy inicjacji. Nie ma sensu porostiu sładać tej ścieżki
> na poziomie ac skoro jest ona właśnie dokładnie zawsze taka (to jest jeden
> z częściej spottykanych "błedów" w tej kwestii w różnych pakietach).
Okie, spoko, dopiero się uczę :).

Pozdrawiam,
Maciuś-łatacz