Dillo strikes back!

Śro, 31 Lip 2002, 22:39:37 CEST

On Wed, 31 Jul 2002, Maciej Arciuch wrote:

> No, dobra, Ty mi tu ls-em nie szpanuj, tylko powiedz gdzie konkretnie leży,
> to się czegoś nauczę :)

Już leży w repo w SOURCES :)
http://cvs.pld.org.pl/SOURCES/dillo-gettext.patch?rev=1.1

> Macar
> PS: BTW: A tak właściwie, to JAK zmniejszyłeś pacza w takim stopniu? Albo
> inaczej - co ja tam wrzuciłem niepotrzebnie?

Poprostu powycinałem wszytko to co jest automatycznie generowane za pomocą
aclocal/autoconf/automake/gettextize .. nic więcej :)

kloczek
PS. Co do RW to podeślij dane do założenia konta (bo zapomniełem w
poprzednim liscie dopisać :) http://www.pld.org.pl/devel/join/

Tak czy inaczej tak samo jak Marcin który też dzisiaj dostał RW też
bęziesz musiał się douczyć jeszcze w temacie "typowe devel techniki PLD"
(spora ilość faktów tuja nie jest intuicyjna i trzeba o się o tym od
kogoś dowiedzieć co i jak :) o ile bedziesz chciał bezpośrednio
pracowac nad pakietami. Na terminowanie polecam udać się na choćby na
irca na #pld i "pomolestować" nieco tam odzywajacych się :)
.. chyba że już ktoś Ci to przekazał ? :)