PLD 1.0 beta 1: nowe iso na ftp

Śro, 31 Lip 2002, 22:46:26 CEST

On Wed, 31 Jul 2002, Jakub Bogusz wrote:

> W Ra nie ma ttmkfdir2 (jest w /test). Natomiast stare ttmkfdir z ftp
> może spokojnie wylecieć (czy ktoś sądzi inaczej?).

No to "tygrysy lubia najbardziej" :) i takiej podpowidzi mi trzeba było
żeby to wyciągnać to z test (tylko niepewnosć co do tego czy mozna już to
zrobić czy nie powstrzymywała mnie przed przesunieciem tego z test).

Czyli można jeden pakiet zgasować. W takim razie propozycja zmiany nazwy z
ttmkfdir2->ttmkfdir, a stary do wypada wogóle :)