squirrelmail i php

Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Śro, 31 Lip 2002, 23:32:42 CEST

On Wed, 31 Jul 2002 15:45:06 +0200 (CEST), you wrote:

>Trafił .. 4.2.2-3

ok mam Off i co zauważyłem że wogule nie działają mi moduły bo teraz mam
także:
Fatal error: Call to undefined function: mysql_connect() in
/home/users/grzegorz/podatki/podatki.php on line 14

a mam:
[root w linux grzegorz]# tail -4 /etc/php/php.ini
extension=mysql.so
extension=gettext.so
extension=pcre.so
extension=ftp.so

[root w linux grzegorz]# rpm -qa|grep ^php
php-common-4.2.2-3
php-mysql-4.2.2-3
php-pcre-4.2.2-3
php-4.2.2-3
php-gettext-4.2.2-3
php-ftp-4.2.2-3

--
Grzegorz 'Dzikus' Sterniczuk - grzegorz w pld.org.pl
"Nikomu nie wolno drżeć przed nieznanym, gdyż każdy jest w stanie zdobyć