lftp

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 3 Cze 2002, 00:23:56 CEST

On Sun, 2 Jun 2002 22:15:20 +0000 (UTC)
Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala <jojoro w poczta.onet.pl> wrote:

> Gdy uruchamiam nowego lftp-2.5.2-2 to dostaje "naruszenie ochrony
> pamieci"
> ltrace pokazuje:
> getenv("HOME")                                    = "/home/users/jojoro"
> getenv("CONFIG_DIR")                              = NULL
>
> Czy musze mieć ustawioną zmienną CONFIG_DIR żeby lftp działał? Jaką
> wartość ma ta zmienna?
> Do tej pory pliki konfiguracyjne lftp trzymałem w ~/.lftp, czy teraz
> musze je gdzieś przenieść?

Po prostu orzech w pld.org.pl spieprzył nam lftpa. Czekam aż to naprawi. Widać
patch nie uwzględnia gdy zmienna CONFIG_DIR nie jest ustawiona.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter