SPECS: libzvt.spec 1.15->1.16 [wiget]

Sob, 1 Cze 2002, 20:31:48 CEST

On Fri, 31 May 2002, Artur Frysiak wrote:

> gnome-common powstał jako worek makr wykorzystywanych przez różne
> programy gnome. Przyszłe zmiany tych makr będą wykonywane właśnie w
> gnome-common a nie w pakietach które je wykorzystują, więc nie ma sensu
> rozpitalać tego po różnych pakietach bo stwarza to jedynie problemy z
> uaktualnieniami tych makr.

Nic nie rozumiesz.
Przykładowo plik który usunałeś ma znaczenie *wyłacznie* w libzvt.spec.
Inne makra są użyewane sporadycznie i nie tworż żadnego standardu którego
używanie jest wymagane.
Secundo: większosć użyuwanai makr z gnome-common w pakeitach gnome 2.x
sprowadza się do ustawianai opcji generowanai ostrzerzeń przy kompilacji.
Reszta zastosowań jakie były potzrebne w gnome 1.x zostałą w wiekszości
zastąpiona przez pkgconfig.

> Zwróć uwagę, że już teraz nie jesteś wstanie zrobić wszystkiego co
> obiecujesz a dokładanie sobie jeszcze pracy przez rozwalenie
> gnome-common na części to IMHO głupota, której chce zapobiec.

Przypomnij mi co tu obiecałem bo mnie pamięć zawodzi :>