translation from KSI

Sob, 1 Cze 2002, 22:00:39 CEST

On Sat, 1 Jun 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Czy ja mógłbym prosić o nie podbijanie release jeśli nic się nie zmieniło
> poza metadanymi speca? Bo mnie ni grzeje ni ziębi czy mamy opisy w suahili, a
> ściąganie 50 pakietów co dwa dni mnie raczej wkurza. Zwłaszcze, że te pakiety
> się *niczym* nie różnią.

Nie wiem dlaczego takie prośby kierujesz publicznie skoro tego typu rzeczy
robię tylko ja. To po pierwsze. Po drugie: nie dłączam zwykle tłumaczenia
tylko dlatego że mam je pod ręką. Robie to w momencie kiedy pakiet
powinien mieć zmienione rel i wtedy przeszukuje to co mam w pakietach
z innych dystrybucji.
Po trzecie cześć zmian i tak ma podbijane rel po to żeby weszły d 1.0.