SPECS: mplayer.spec 1.98->1.99 [jack]

Jacek Rembisz jr w mgc.pl
Pon, 3 Cze 2002, 11:18:50 CEST

On Sun, Jun 02, 2002 at 08:54:00PM +0200, Jarosław Kamper wrote:
> [...]
Oni zblizaja sie teraz do wydania 0.90
i dzieje sie tam duuużo prawie codziennie (glównie bugfixes)

Uzywam od dawna wersji cvs rzadko starszą niż  2 tygodnie
dziala bardzo stabilnie

> Requested video codec family [ffodivx] (vfm=5) not available (enable it
> at compile time!)
jeśli to snapshot cvs to nie ma w nim źródeł dla ffodivx (libavcodec)
znajdują się one na innym serwerze i trzeba je dociągnąć osobno
są one dołączane jedynie do "releases"

> Opening video decoder: [odivx] DivX4Linux lib (odivx mode)
> DivX 5.00 not supported by divx4linux decore - it requires divx5linux
> VDecoder init failed :(
A tych codeków nie używałem to nie wiem.

--
Jacek Rembisz