popsucie fortune-mod

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 3 Cze 2002, 12:46:24 CEST

On Mon, 3 Jun 2002, Michal Moskal wrote:

> IMHO poprawić, żeby zawsze było 32 bity. (nikt raczej nie będzie miał
> 4gb plików z fortunkami ;) Jak będę miał chwilke && nikt mnie nie
> ubiegnie && znajde źródła w domu ==> poprawię.  ;)

Jeżeli poprawić żeby uniezależnić od architektury, to musisz jeszcze
zwrócić uwagę, żeby zawsze używało little endian albo big endian.
Nie wiem, ale na ppc jest chyba odwrotnie jak na pececie.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)