Co sie stalo z ftpfs

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Pon, 3 Cze 2002, 14:58:51 CEST

Dnia Mon, Jun 03, 2002 at 01:38:18PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz napisał:

> Popraw ftpfs.spec tak by był zgodny z standardami dla pakietów
> około-kernelowych.
Jak mi pomożesz to mogę spróbować. Ponieważ dopiero się doszkalam w
działaniu na rpm'ach (jestem z wychowania Slackwarowiec :) ) i powiesz
mi o co chodzi z tym _standardem dla pakietów około-kernelowych_
i jaki spec mógłby służyć mi za wzór to spróbuję.

PS. I tak uważam że sam pakiet ftpmount bez kernel-net-ftpfs jest
zupełnie niepotrzebny, bo nic nim się nie zdziała. Więc albo powinny być
oba, albo żadan.

PS2. Pakiet kernel-net-ftpfs już mam. Zbudowałem sobie ze źródeł.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl