SPECS: mplayer.spec 1.98->1.99 [jack]

Jacek Rembisz jr w mgc.pl
Pon, 3 Cze 2002, 15:40:37 CEST

On Mon, Jun 03, 2002 at 12:18:12PM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> AFAIK ff* to ffmpeg (chyba trzeba cośtam odkomentować w specu), a nie
snapshoty cvs  _nie zawierają_ żródeł codeków ffmpeg bo te zrodla są w
innym cvs:
cytuje dokumentation.html:

1. cvs -d:pserver:anonymous w cvs.ffmpeg.sourceforge.net:/cvsroot/ffmpeg login
2. cvs -d:pserver:anonymous w cvs.ffmpeg.sourceforge.net:/cvsroot/ffmpeg co	ffmpeg
3. Move the libavcodec directory from the FFmpeg sources
   to the	root of the MPlayer CVS tree. It should look like this: main/libavcodec

Symlinking is not enough, you have to copy/move it!!!

koniec cytatu.
sa one wkopiowywane jedynie do "releases" i wówczas znajdują sie w tgz

przebudowywanie nie wystarczy trzeba jeszcze sciagnąć żrodła :)

ffmpeg i divx4/divx5 z projektu Majo to dwie różne biblioteki codeków
jedne sa open source drugie nie choc dostepne sa binarki dla linuxa
osobiscie nigdy do tej pory divx4/divx5 nie potrzebowalem i nie
probowalem korzystac

ffmpeg jest uzywany jako "natywny" khmm...khmm... codek mplayera
i jest bardzo aktywnie rozwijany wydaje sie równiez być najszybszy
choć dla niektórych rzadkich strumieni video daje obraz gorszej jakosci

nie ma dla niego opcji -enable w configure bo nie ma to sensu
zrodla powinny sie znajdowac w drzewie mplayera nie mam ich tzn nie ma
kodeków i juz

--
Jacek Rembisz                             [+48] (22) 529-70-75,77 (fax -70)
                                  1to1 Magic; al. Jerozolimskie 123; Warsaw