Braki na allcvs?

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 4 Cze 2002, 09:07:28 CEST

On Mon, 3 Jun 2002, Michal Kochanowicz wrote:
> E... już przyszedł...

Obecny skrypt różni się od poprzedniego tym, że po wypisaniu "Mailing
commit the message..." - forkuje. Rodzic konczy działania, a potomek
grzebie w CVSie (m.in. robi diffa), generuje maila i dopiero wtedy go
wysyła. Opóżnienie w może następować przy operacjach potomka na CVSie,
w wypadku kiedy w jednej chwili wykonywanych jest kilka operacji na repo,
dostaje on zwyczajnie locka i czeka.

To tyle gdybania, bo niestety nie mam konta na maszynie z CVSem i nie mogę
spradzić co się dzieje naprawdę :)

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)