SPECS: cvsfs.spec 1.8->1.9 [cieciwa]

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Wto, 4 Cze 2002, 12:25:43 CEST

On Tue, 4 Jun 2002, Michal Moskal wrote:

> Moze Reply-To: devel-en w logdiff?
>
> (commit logi sa po angielsku, wiec odpowiedz tez logicznie powinna byc
> po angielsku, per default przynajmniej).

Eeee, raczej nie tam nie ma prawie żadnego ruchu. Przynajmniej na razie
powinno iść IMO na pl-devel-pl.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)