bo nie

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 4 Cze 2002, 16:56:17 CEST

On Tue, Jun 04, 2002 at 04:36:22PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> - Lyx nie działa (może gcc3.1... próby debugowania spełzły na niczym)
> - AbiWord nie działa (chyba gtk)

Tu nie wiem bo nie używa.

> - Mozilla ma wkurzający bug (chyba gtk)

A to działa. Jedyny problem to kursor nie tam gdzie trzeba oraz nie
działający cut&paste.

> - mplayer nie działa z dwóch powodów (ixy i gtk)

A mnie działa, tyle że sam go kompilowałem.

> - xine ma dwa błędy:
> 	-wkurzający - gtk
> 	-nie pozwalający oglądać filmów - pewnie ixy
> - gnu gadu ma wkurzający błąd (99% wina gtk)

Nie używam.

> - alsa nie działa - używam OSS

Używam starej alsy i jądra 2.4.17 z rpma. Działa.

> - OSS nie do końca działa:
> 	- arts nie działa
> 	- quake2 nie działa

Nie używam.

> - kde3 nie działa i nie mam pojęcia czemu (kbuildsycocoa się wywala)

Nie używam bo GNOME2 działa :-)

> Do tego dochodzi jeszcze parę denerwujących rzeczy natury okołolinuksowej,
> ale one z nestem nie mają akurat nic wspólnego.

A jakich ?
Mnie się tam do zapyziałego Ra wracać nie chce :-)

> No to ja wracam do kucia niemieckiego.

A ja do pracy.
--
Artur Frysiak