home_etc

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Śro, 5 Cze 2002, 09:20:01 CEST

[05 czerwiec, 2002] Tomasz Kłoczko napisał:

>Tak drobna uwaga co do tego typu patchy. Otóż dla pełnej
>poprawnosci tego typu rozwiązania powinny one także
>obejmować zmiany w dokumentacji (np. many).

Zdaję sobie z tego sprawę. Ale jestem leniwy i poprawiam tylko tam,
gdzie na pierwszy rzut oka wiem w co ręce włożyć. Jeśli w źródłach jest
sto kilo jakiejś dokumentacji, na dodatek w 3-4 formatach to po prostu
przestaję oglądać.

Sprawy home_etc będą wymagały dokładniejszych przemyśleń i standaryzacji
naszej radosnej twórczości, bo w niektórych przypadkach psujemy i robi
się niewesoło, ale teraz niestety mam dużo ważniejsze rzeczy na głowie.

Wrócę do sprawy za parę dni...

--
Tomek Orzechowski