babol w ekg

Śro, 5 Cze 2002, 10:31:43 CEST

On Wed, 5 Jun 2002, Tomek Orzechowski wrote:

> Moim zdaniem program _nie_musi_ poprawnie obsługiwać wszystkich
> 'dziwnych' sytuacji. Jeśli ktoś zdefiniował CONFIG_DIR i nie utworzył
> ~/$CONFIG_DIR to ma błąd w konfiguracji i już. Jak dla mnie komunikat
> błędu wystarczy...

Owszem jeżeli chdzi o czytanie konfiguracji. Tuutaj nawet ostzrażenie nie
jest potzrebne. Przy zapisie tejże konfiguracji o ile brak jest katalogu w
jakie ma to trafić to jednak takowy katalog pownien być tworzony (ktoś
moze mieć akurat wyczerpany limit procesów i mzoę juz niemieć możliwości
uruchomienia klejnego shella żeby założyć katalog bez pzrerywanai
działanai aplikacji).

Czyli widać że potencjalnie template patcha jeszcze powinien z lekka uleć
rozwiniciu.