olvwm - prośba o stestowanie - i przerzucenie do normalnego ra (z testów)

Hubert depesz Lubaczewski depesz w depesz.pl
Śro, 5 Cze 2002, 11:11:02 CEST

On Wed, Jun 05, 2002 at 10:35:28AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Ciut inaczje .. CDE to dużo późniejsza historia :)

czy ja wiem czy późniejsza - olvwm zostało zarzucona na rzecz cde - tak
jak napisałem.

> CDE jakoś mnie omineło ale OpenLooka używałem osobiście dość długo także
> to jeszcze pamietam ;)

cde jest mocno podobne do xfce.
a olvwm używam do dziś i nawet przekonałem ludzi w firmie do tego.

depesz

--
hubert depesz lubaczewski                          http://www.depesz.pl/
... vows are spoken to be broken ...                 [enjoy the silence]