revtex

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Śro, 5 Cze 2002, 11:12:35 CEST

Ja nie chce zaczynac kolejnej woiny z nikim ale jak powiedzial
moj kolega do swojego tescia : Wie co tesciu ja to przynajmniej jak sie
na czyms nie znam to sie nie wypowiadam.

Tak  wiec ten co usunal tetex-revtex z ftp i cvs pelni tu role tescia
i On wie o czym ja mowie. Faktem jest ze aps promuje teraz tylko i wylacznie
artykuly w revtex4 ze aps skasowala ze swojego ftp revtex3.1. Ale oni maja
w tym swoj cel. Nie chce zeby ludzi im przysylali artykuly napisane w revtex3
I ja to moge zrosumiec z ich punktu widzenia. Ale moj punkt widzenia
jest taki, napisalem artykol 4 lata temu w revtexu3 bo wtedy tak sie
robilo. I teraz chce go tylko skompilowac i dac koledze coby se pocztal
a tu gucio bo trza sporo zmieniac. Ja nie jestem lokajem aps wiec mam w
dupia to co oni sobie chca. Tak wiec ja bardzo ale to bardzo prosze
o wyslania tetex-revtex.spec na buildery i od kaszanienie sie od tego.

Jak cos jest nie zrozumiale to sluze wyjasnieniami.

Lukasz

--
£ukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.