babol w ekg

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Cze 2002, 15:45:52 CEST

On 5 Jun 2002, Rafal Cygnarowski wrote:
> jesli ktos SWIADOMIE ustawia zmienna CONFIG_DIR to powinien tez
> SWIADOMIE pozakladac uzytkownikom katalogi...

Taaa.... wyobraź sobie system z kilkoma tysiącami dziwnych kont, dziwnie
poukładanych w katalogach. Nie mówił byś wtedy tak łatwo takich "rad".

IMHO powinna cała grupa patchy home_etc jeżeli $CNOFIG_DIR nie jest
znaleziony korzystać ze starej lokacji. I tyle. To jest _dużo_ bardziej
bezbolesne.

W takiej sytuacji możnaby śmiało w zasobach dystrybucyjnych _standardowo_
ustawiać CONFIG_DIR - nie byłoby żadnych problemów. A gra jest warta
świeczki....

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...