babol w ekg

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 5 Cze 2002, 16:14:46 CEST

On Wed, 5 Jun 2002, Michal Moskal wrote:
> Znaczy tak:
>
> cut -d: -f6 /etc/passwd | sed -e 's|$|/etc|' | xargs mkdir -p

Ojej - ale to jest ciągle łatanie na własną rękę... ja to sobie mogę
zrobić u siebie, ty możesz. No i co z tego? Tak samo mogę sobie wszystkie
programy sam budować i nie potrzebuję dystrybucji.

Program ma działać normalnie, nawet jeżeli się błędnie ustawi CONFIG_DIR
na nieistniejący katalog. finito. Ma wracać do standardowych ustawień,
jakby CONFIG_DIR nie był ustawiony. I krzyczeć, że mu się to nie podoba,
ale jest grzecznym programem i działać mimo wszystko będzie.
links jest tutaj naprawdę dobrym przykładem.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...