a teraz mplayer i home_etc

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 6 Cze 2002, 12:01:40 CEST

Dnia 06 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Andrzej Krzysztofowicz napisał(a):

> IMVHO podwojny ukosnik w sciezce nie powinien przeszkadzac.
> Wiec moze problem gdzie indziej ?
> Brak /home/users/jojoro/etc/mplayer ?
> Brak /home/users/jojoro/etc/mplayer/codecs.conf ?

Ten ukośnik absolutnie nie przeszkadza, zwróciłem tylko uwagę bo to
takie nieestetyczne ;P

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Lenistwo grzechem? Zależy czyje... [S.J.Lec]