babol w ekg

Roman Werpachowski roman w student.ifpan.edu.pl
Czw, 6 Cze 2002, 12:18:57 CEST

On 6 Jun 2002, Rafal Cygnarowski wrote:

> co jest szczegolnie dobre w przypadku programow, w ktorych ni jak ni siak
> trzeba sprawdzac zmienna CONFIG_DIR w kilku miejscach... ;)

Nie, wystarczy raz sprawdzić. Potem po kolei konstruuje się nazwy i plików
i robi ew. przenosiny. Jak się raz przeniesie, to program dalej się nie
odzywa, bo już ma pliki w nowej lokacji. Tak więc nie grozi to zawałem
użytkownika.

--
Roman Werpachowski <roman at student.ifpan.edu.pl>
"And now for something completely different"