mc i home_etc

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 6 Cze 2002, 12:26:22 CEST

Dnia 06 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomek Orzechowski napisał(a):

> Zajrzyj do /etc/profile.d/mc.sh a dowiesz się jak to się dzieje.
> Dlaczego tam? Nie mam bladego pojęcia...

O! Dzięki. Czyli mc jednak działa :) trzeba było ponownie wczytać
/etc/profile, a więc logout/login pomogło :)

BTW nie da się tego zrobić bez wylogowywania?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Kupiłem książkę napisaną Braille'em i pocierałem świńskie fragmenty. (Woody
Allen)