home_etc STRIKES BACK

Tomek Orzechowski orzech w pld.org.pl
Czw, 6 Cze 2002, 14:21:42 CEST

[06 czerwiec, 2002] Blues napisał:

>Zadowalający. Pojawiły się błędy, ale... zawsze są.
>Gra jest naprawdę warta świeczki - po zrobieniu jednego porządnego patcha
>reszta naprawdę pójdzie już duuuużo łatwiej... :)

Chodzi mi raczej o dokonania 'poprzedniego' okresu - przed 2002 rokiem
było tych patchy naprawdę mało, a działających prawie wcale. Chyba
właśnie dlatego, że poprzeczka była za wysoko. W międzyczasie dla
wygłupu machnąłem banalnie prostego patcha do mutta - zadziałał i
spodobało mi się.

Ale tylko w takiej prostej formie. Jak ktoś chce pisać od nowa obsługę
plików konfiguracyjnych dla części aplikacji i później utrzymywać to na
potrzeby PLD - śmiało, ale to nie dla mnie. Przerost formy nad treścią.

Over
--
Tomek Orzechowski