links i home_etc

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Czw, 6 Cze 2002, 22:01:57 CEST

Dnia 06 cze 2002 rozstąpiło się niebo i ziemia i przy głosie
siedmiu trąb Tomasz Kłoczko napisał(a):

> I barzo dobrze.

Czemu dobrze? Jeśli nie ma konfiguracji w $CONFIG_DIR/links to powinna
byc czytana z ~/.links. Albo ja czegoś nie rozumiem, albo wszystkie
pozostałe programy załatane %{name}-home_etc.patch zachowują się
według ciebie niepoprawnie (bo czytają konfigurację z $HOME).

> Tu powinien być czytany ~/etc/.links

A czemu? Po co ukrywać konfigi w ~/etc? Wytłumacz mi _po jakiego
grzyba_? To już chyba lepiej export CONFIG_DIR=.etc

BTW. czy zmienna CONFIG_DIR nie powinna być domyślnie ustawiana w
/etc/profile? (uaktualnic pakiet 'setup')

> Nie i czytaj wątek dlaczego jeszcze na to jeast za wcześnie.

> Na razie w żadnym stopniu nie jest uciążliwe.

Na razie tak, ale takich programów do przeróbki jest 'na pęczki':
[jojoro w pa66 jojoro]$ ls -a |grep "^\." |wc -l
    101
Utrzymywanie tego up to date moze stanowić pewien problem.

I takie jeszcze pytanie czemu config_dir jest zawsze względna do $home?
nie można sobie zrobić config_dir=/var/user/etc?

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
Kac - kara za zaniechanie picia.