links i home_etc

Czw, 6 Cze 2002, 22:18:22 CEST

On Thu, 6 Jun 2002, Blues wrote:

> I bardzo źle. Dlaczego dobrze?

> Jeżeli wsadzamy to do specjalnego katalogu to nie ma potrzeby kryć
> katalogu. Po co? Dlaczego niby miałoby być tak jak piszesz??

Owo "krycie" jest własnościa tylko polecania ls.
Zacytuję to co już raz napisałem a co najwyraźniej nie przeczytałeś:

"Secundo:
+# ~/.smsrc. Uwaga: jeśli zdefiniowana jest zmienna środowiskowa $CONFIG_DIR
+# zamiast ~/.smsrc odczytywany jest plik ~/$CONFIG_DIR/smsrc.
+# Wartosci niektorych zmiennych sa takze pobierane jeszcze ze zmiennych
+# srodowiska.

Czyli raz czytany jest plik ~/.smsrc a innym razem ~/$CONFIG_DIR/smsrc.
Weź teraz sytuację w której chcesz zrobić szybkie przestawienie własnego
środowiska z używania $CONFIG_DIR!="" na $CONFIG_DIR="" lub odwrotnie. I
co ? Ano masz kompeltna sieczkę. Dlaczego ? Bo nie tylko pliki zmieniły
swoja lokację co zmieniły także swoją nazwę .. bez sensu :>
Nie można zrobić prostego skopiowania/przeniesienia plików i katalogu
$HOME/$CONFIG_DIR do $HOME bąć w drugą sronę. Trzeba
dodatkowo _wiedzieć_ które pliki jak zmieniły swoje nazwy :>
Mamy kilka set czy nawet kilka tysiecy plików/katalogów i zaczynamy
przeklinać na pomysłodawców :)"