openh323.spec

Pią, 7 Cze 2002, 10:43:15 CEST

> Witam!

> Co w tym złego? Źle się buduje jak są nagłówki w systemie z poprzedniej
> wersji, tylko tak to można wytłumaczyć :-)

Raczej odwrotnie: przeszkadzaja mu stare wersje.
Dziwie sie, ze nie przeszkadzaja nowsze niz budowana.
Nigdzie nie jest napisane, ze trzeba budowac wersje najnowsza.

Widze tu po prostu potencjalny powazny problem dla builderow.
I uwazam, ze warto takich problemow unikac na przyszlosc.
Pakietu nie powinna interesowac obecnosc w systemie innych pakietow,
z ktorych podczas jego budowania sie nie korzysta. A tu mamy taka sytuacje.

Wracajac do tematu, wie ktos *dlaczego* sie nie buduje w obecnosci starszej
wersji ?

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk