Beholder

Maciej 'Agaran' Pijanka agaran w ep09.kernel.pl
Pią, 7 Cze 2002, 12:08:53 CEST

On Fri, Jun 07, 2002 at 12:08:49PM +0200, Michal Margula wrote:
> Date: Fri, 7 Jun 2002 12:08:49 +0200
> From: Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl>
> To: grupa rozwijających pld <pld-devel-pl w pld.org.pl>
> Subject: Re: Beholder

> A czym jest/był beholder?
miedzyinnymi mial byc przegladarka do repo ale nei tyle cvs'a co zaleznosci miedzy pakietami,
tego co sie aktualnie buduje na builerach i co lezy na kolejkach i gdzie
itd..+/- jeszcze troche innych zeczy..

--
agaran at ep09 dot kernel dot pl