bug, a root

Tomasz Slowinski czarny w sojusz.org
Sob, 8 Cze 2002, 23:14:55 CEST

On Sat, 8 Jun 2002, Michal Moskal wrote:

> Fuck, głupie typo. Poprawione w cvs.

> ?

zdaje sie ze jest duzo piepszenia mnie dzis w ciagui godziny nie udalo sie
poprawnie skonfigurowac sieci mam router z 486 postawiony ktory z jest
podlacziony do neostrady (neostrada jak wiadomo dhcp) i net rozdawany po
dhcp, wydaje mi sie ze przy wyborze w instalacji opcji dhcp powinna byc
mozliwosc wpisania bramy ewentualnej... zreszta po ustawieniach recznych
czy dhcp czy to w instalce czy recznie w plikach nadal mi sie kaszanilo
moim skromnym zdaniem przydalo byy sie jakies nazedzie do konfigurowania
sieci teraz jest za duzo piepszenia (moze jestem w bledzie?).

btw. tak na marginesie ma ktos te teksty z instalki wszystkie bo sie
zdeklatrowalem kiedys przetlumaczyc to na finski i mam akurat troche
czasu.

pozdrawiam,

M.