HOME_ETC - propozycja

Krzysztof Garus bajcik w kolos.math.uni.lodz.pl
Sob, 8 Cze 2002, 00:07:57 CEST

On Thu, Jun 06, 2002 at 07:06:43PM +0200, Bartosz Jakubski wrote:

> (...)
>
> Ja mam z kolei propozycję rzucenia całego tego pomysłu z ~/etc
> w cholerę...

Też mi się tak wydaje. Coś mi w głowie świta sprawa wprowadzenia zmiennej
BROWSER, i że nie było to takie hop-siup.

Jeśli pomysł z CONFIG_DIR jest dobry, to sugerowałbym raczej lobbing na
rzecz wprowadzeniem tego do GNU-Standards, a potem nagabywanie autorów
programów aby się do tego stosowali. Dopiero przypadkach ignorancji
stosowanoby łatki _poprawiające_ stan rzeczy.

W obecnym kształcie pomysłu mam wrażenie że to Was przerośnie.

bajcik
--
.----- Krzysztof Garus ----- http://www.bigfoot.com/~kgarus ----------.