gnucash

Łukasz J. Mozer baseciq-news w europa.fcp.edu.pl
Nie, 9 Cze 2002, 18:27:32 CEST

Witaj Rafał,
Dnia 9 czerwca 2002, o 17:10 napisałeś:

> Chłopcy, może się jednak powstrzymacie od robienia na pld-devel-pl
> kółka wzajmnej adoracji? Chyba można sobie takie pogaduchy
> na priv zostawić...

Podsumowując, chciałbym zauważyć, iż nasza dyskusja była całkowicie na
temat.

W                                                           wiadomości
<Pine.LNX.4.44L.0206091419470.2595-100000 w chropaczow.eu.org>    kolega
Krzysztof  zapronował  mi  współpracę  nad  kernelem.  W obawie o moje
umiejętności,       w      <83369122.20020609142532 w europa.fcp.edu.pl>
poinformowałem  go  iż wolę się nie dotykać i zostawiam tą część pracy
innym  developerom,  lepiej  się  znającym  na  tym  temacie. Niestety
Krzysztof   prawdopodonie   niezadowolony   z   mojej   odmowy   (oraz
prawdopodobne z moich spostrzeżeń co sądze na temat dłubania w kernelu
podczas  gdy  wszyscy  oglądali  film  na  zlocie)  zagroził  mi     w
<Pine.LNX.4.44L.0206091424160.2613-100000 w chropaczow.eu.org>  iż     w
przypadku mojej dalszej (negatywnej) postawy wobec tego faktu grozi mi
utracenie dostępu rw do repo.

Pozdrawiam ;-)
--
[ Łukasz Jarosław Mozer ][ Don’t believe in different stories, ]
[ baseciq(@)baseciq.org ][    spread around by magic boxes     ]